В.о. начальника управління праці та соціального захисту населення Людмила Рухайло провела апаратну нараду
24 жовтня о 10-00 в управлінні праці та соціального захисту населення відбулася апаратна нарада з заступниками начальника управління та начальниками структурних підрозділів. Провела нараду в.о. начальника управління праці та соціального захисту населення Людмила Рухайло.
Під час наради Людмила Рухайло довела до відома заступників начальника управління та начальників структурних підрозділів завдання голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, протокольні доручення апаратних нарад та оперативних штабів, розглянула стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах управління, зокрема стосовно виконання звернень громадян, що надійшли до управління та Контактного центру міста Києва станом на 24 жовтня.
Розглянули на нараді і стан виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» та № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг».
Не оминули увагою і організацію виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.10.2014 № 1174 «Про вирішення організаційних питань з надання населенню компенсаційних додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги в місті Києві».
Крім цього, було визначено потреби поранених, учасників бойових дій в зоні АТО, що мешкають в Святошинському районі столиці; визначено обсяги оформлення та видачі багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка киянина; обговорено новий порядок преміювання працівників структурних підрозділів Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
З усіх питань порядку денного були прийняті відповідні рішення.