Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

«Кроки наближення влади до громадян»: Центр надання адміністративних послуг (фото)

Опубліковано 31 липня 2014 року о 10:37

Бюрократія – довідки та реєстрації, дозволи і ліцензії, звіти і декларації – це один із найстрашніших снів кожного українця.

Для виправлення бюрократичної тяганини у багатьох країнах світу вже давно впроваджуються клієнтоорієнтовані моделі "публічних послуг".

В Україні ця ідея теж була взята на озброєння з кінця 90-х років. 2012 року навіть було ухвалено спеціальний закон "Про адміністративні послуги", а на місцях було створено центри надання адміністративних послуг (ЦНАП), тобто інтегрованих офісів, у яких має надаватися максимум адміністративних послуг за принципом єдиного вікна.

Нещодавно, на засіданні Громадської ради при КМДА, було констатовано відсутність якісно нової системи взаємодії влади з територіальною громадою м. Києва, зокрема і у частині створення умов для роботи з громадськістю

Тому Громадською радою було затверджено Положення "Кроки наближення влади до громадян". На думку членів Громадської ради, виконання зазначеної Програми у всіх органах виконавчої влади наблизить владу до громадян, а столицю України до європейських стандартів та принципів місцевої демократії в діяльності посадовців місцевої влади.

Наразі основні норми Положення "Кроки наближення влади до громадян" реалізовують і в Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації.

В Центрі надання адміністративних послуг, що розташований на першому поверсі Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, створено всі умови для якісної і ефективної взаємодії з громадськістю.

З метою упередження створення черг та тисняви тут впроваджено електронну чергу. Автоматизована система керування чергою працює за допомогою терміналу, який за запитом відвідувача видає талон на час та місце прийому адміністратором Центру. Сповіщення про просування черги відбувається через монітори, розміщені в обладнаних зручними стільцями для сидіння в місцях очікування громадян.

Для зручності заявників в Центрі встановлений кіоск з інформацією щодо отримання документів дозвільного характеру та адміністративних послуг.

В зоні очікування, біля терміналу електронної черги та інформаційного кіоску працюють консультанти, які надають роз’яснення стосовно роботи системи електронної черги та надають консультації відвідувачам (заявникам).

В крилі Центру облаштовано також вбиральню для відвідувачів. А для зручності відвідувачів в холі держадміністрації працює безкоштовний WI-FI.

З моменту створення Центру надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації в березні 2012 року, від заявників не надходило жодних скарг на незручності чи незадовільну роботу адміністраторів.

Робота Центру є важливим кроком влади на зустріч людям у питанні надання якісних послуг та спрямована на забезпечення прозорості і відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя і є одним із пріоритетних завдань держадміністрації.

 

Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux