Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Опубліковано 13 квітня 2024 року о 12:02

УВАГА! 

З 01.01.2024 нові розміри адміністративного збору!!!
 
Розмір адміністративного збору за декларування місця проживання, реєстрацію місця проживання, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання: 


1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, з 01.01.2024 в розмірі 45,42 грн – за декларування / реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом 30 календарних днів після прибуття до нового місця проживання (перебування); 
2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, з 01.01.2024 в розмірі 75,70 грн – за декларування місця проживання / реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку; 
3) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, з 01.01.2024 в розмірі 45,42 грн – за зняття із задекларованого / зареєстрованого місця проживання / зміну місця проживання. Увага! За декларування місця проживання / реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (декларування місця проживання / реєстрація місця проживання).


Посилання на закон https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1871-IX#Text 

Адреса для листування та прийому документів з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб Місцезнаходження відділу (адреса) пр-т Берестейський, 97  (І поверх, приміщення управління (Центру) надання адміністративних послуг 03115, м. Київ, вул. Львівська,  8/6
НОТАРІАЛЬНІ ЗАПИТИ: НОТАРІАЛЬНІ ЗАПИТИ щодо підтвердження реєстрації місця проживання фізичних осіб на території Святошинського району м. Києва можливо залишити за адресою:
м. Київ, вул. Львівська, буд. 8/6 в приміщенні на І поверсі, опустивши запит в скриньку:

з понеділка по четвер з 9:00 – 18:00,
у п’ятницю з 9:00 – 16:30

або направити засобами Укрпошти на адресу Святошинської РДА: пр-т Берестейський, 97, м. Київ, 03115:

З МЕТОЮ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ОСІБ ГОТОВІ ВІДПОВІДІ НА НОТАРІАЛЬНІ ЗАПИТИ ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ НАПРАВЛЯЮТЬСЯ ЗАСОБАМИ УКРПОШТИ АБО НА ПРОХАННЯ АДРЕСАТА ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ
Телефон (044) 290 07 12
Електронна адреса passport1@kyivcity.gov.ua
Начальник відділу – ГАВА Наталія Олександрівна

тел. (044) 290 07 13

особистий прийом проводиться:

у середу з 09:10 до 12:30

Заступник начальника відділу – Фірсова Лідія Олександрівна

тел. (044) 290 07 12

графік особистого прийому:

п’ятниця з 09:10 до 12:30
Спеціалісти відділу:
  • Ткаченко Ірина Юріївна - головний спеціаліст
  • Яровий Юрій Володимирович – головний спеціаліст
  • Рябоконь Тетяна Вікторівна – головний спеціаліст
  • Дущенко Наталія Володимирівна – головний спеціаліст
  • Дацюк Тетяна Анатоліївна – головний спеціаліст
  • Грузд Лілія Уліянівна – головний спеціаліст
  • Сторчоус Вікторія Василівна – провідний документознавець
  • Сафанюк Ірина Володимирівна - головний спеціаліст

Положення про відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації


ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!


Шановні громадяни, якщо у вашому володінні, розпорядженні та користуванні знаходяться будинкові книги приватних домогосподарств та багатоквартирних будинків (в яких міститься інформація щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб) відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Святошинської районної в місті Києві держаної адміністрації Святошинського району м. Києва просить Вас провести передачу зазначених книг з метою подальшого зберігання та у разі необхідності використання у роботі. 

Пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» визначено, що до 4 квітня 2016 року житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх, відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад. 

Сподіваємось на Ваше розуміння та дякуємо за співпрацю.


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ!


З грудня 2016 року довідка за Формою №3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесені зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів). Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux