Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Вплив особистості вчителя на взаємодію з учнями (фото)

Опубліковано 05 травня 2018 року о 09:22
фото

Посередній учитель розповідає.

Хороший учитель пояснює,

Кращий учитель демонструє,

Великий учитель надихає.

Уіл`ям Артур Уорд, американський письменник.

03 травня 2018 року в спеціалізованій школі № 197 ім. Дмитра Луценка відбувся семінар для соціальних педагогів освітніх закладів Святошинського району на тему: «Вплив особистості вчителя на взаємодію з учнями», який провела методист науково-методичного центру РУОМС Совенко Лариса Петрівна.

У вступному слові перед соціальними педагогами району Совенко Л.П. відзначила, що соціально-педагогічна наука, діяльність учителів-практиків свідчать, що навчити, виховати, розвинути дитину без її зацікавленості, прагнення до самовдосконалення неможливо. Отже, учитель мусить подбати насамперед про створення таких ситуацій співтворчості, співдружності, співробітництва його та учнів, які б ефективно сприяли навчанню, розвитку й вихованню дітей. Створення сприятливих умов для освітньої та творчої діяльності школярів, їх самореалізації, які є складовою частиною професійної діяльності вчителя.

Заболотна Валентина Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи СШ № 197 розповіла про освітній заклад та його матеріально-технічну базу, про історію закладу та його музей, про педагогічний колектив, про шкільні методичні об’єднання, про конкурси зовнішні та внутрішні в яких приймає участь заклад, учнів-призерів, про шкільне життя та досягнення учнівського та педагогічного колективів школи.

Перцьова Людмила Вікторівна, соціальний педагог СШ № 197 розкрила перед колегами тему семінару: «Вплив особистості вчителя на взаємодію з учнями» та акцентувала увагу присутніх на важливій ролі особистості вчителями в освітньому та виховному процесі, а також провела ділову гру на тему: «Вирішення конфліктної ситуації» з використанням методики архетипічної поведінки.

У якості вправи на активізацію творчих можливостей Кизуб Світлана Дмитрівна, соціальний педагог СШ № 197 провела з присутніми соціальними педагогами майстер-клас на тему: «Створи свій оберіг».

Підводячи підсумки семінару Совенко Л.П. наголосила, що саме педагог створює атмосферу, яка може надихати учня або руйнувати його впевненість у своїх силах, заохочувати чи пригнічувати його, розвивати чи гальмувати його навчальні та творчі можливості. Діяльність учнів завжди опосередковується навчальною та творчою педагогічною діяльністю вчителя, тому вчителю у своїй діяльності потрібно звертати особливу увагу на такі моменти своєї роботи:

виявляти раніше не визначені або не використані можливості учнів;

авторитарно не втручатись у процес творчої діяльності школярів;

надавати їм право вільного вибору сфери застосування власних сил і способів досягнення мети;

активно заохочувати до розв’язання проблем, поставлених самими учнями;

забезпечувати умови щодо конкретного втілення творчого задуму;

надавати допомогу учням, які відчувають труднощі в спілкуванні з однолітками, оскільки їхня думка відрізняється від думки інших;

прагнути переконати учнів, що вчитель є їхнім однодумцем у спільній діяльності.

В педагогіці формується і все більше розширює свої позиції погляд на роботу закладів освіти не стільки в плані навчання скільки в плані розвитку у дітей загальнолюдських цінностей, уміння спілкуватися і контактувати з людьми. 

Український педагог, публіцист, письменник, поет Василь Олександрович Сухомлинський говорив:

Серце віддаю дітям.

Виховуючи свою дитину, ти виховуєш себе.

Знання без виховання - меч в руках божевільного.

До хорошого уроку учитель готується все життя.

Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання здібностей.

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини.

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здатні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.

Скажи мені, і я забуду

Покажи мені, і я запам'ятаю,

Дай мені діяти самому, і я навчусь. 

Давньокитайська мудрість.

Семінар пройшов в дружній та емоційно теплій атмосфері.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux