Стрес-менеджмент у навчальному закладі: теорія, методологія, практика (фото)
Днями в НВК № 30 «Еконад» відбувся навчально-методологічний семінар для соціальних педагогів закладів освіти м. Києва на тему: «Стрес–менеджмент у навчальному закладі: теорія, методологія, практика», у якому взяли участь соціальні педагоги освітніх закладів Святошинського району з методистом НМЦ РУОМС Совенко Ларисою Петрівною.
Назаревич Вікторія В’ячеславівна, навчальний тренер та лектор заходу, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Рівненського державного гуманітарного університету, тренер навчально-освітніх тренінгів, психолог вищої кваліфікаційної категорії, член правління та інтервізор Західноукраїнської асоціації арт-психологів та арт-терапевтів провела з учасниками лекцію-практикум на тему: «Теоретичні основи нейрофізіології стресу: моніторинг та система діагностики фізіологічних, психічних, особистісних структур, що набувають змін при стресі», інтерактивну гру на тему: «Знайди стрес, або в яких куточках його шукати» (система соціально-психологічного контролю та факторів стресу в освітньому закладі) та майстер-клас «Стрес та його ресурси» (методи корекції і терапії мистецтвом).
Під час семінару були розкриті важливі актуальні питання подолання та профілактики психоемоційної напруги в умовах навчального закладу сьогодення.
Учасники заходу отримали унікальну можливість здобути комплексні знання про соціально-психологічний супровід дітей, батьків та педагогів із проявами та ознаками стресу в навчальному середовищі, необхідну теоретичну інформацію та практично орієнтовані технології стрес-менеджменту.
Отримані знання, діагностичні та корекційні вміння допоможуть забезпечити фахівців соціально-психологічної служби необхідними навиками мінімалізації негативних впливів на освітнє середовище та якість навчально-виховного процесу, компетенцією для надання якісної та своєчасної інформаційної та соціально-психологічної допомоги в умовах навчального середовища.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.