Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Практичні психологи ДНЗ та ЗНЗ розглядали важливу та делікатну тему (фото)

Опубліковано 20 листопада 2017 року о 10:00
фото

«Сексуальне життя дитини полягає лиш у вияві цілої низки часткових інстинктів, що незалежно один від одного шукають задоволення почасти на власному тілі дитини, почасти на зовнішніх об'єктах»

З. Фройд «Вступ до психоаналізу»

На базі НВК «Лілея» відбувся районний семінар-практикум практичних психологів району закладів освіти з досить цікавою та актуальною на сьогодні темою: «Стадії психосексуального розвитку дитини та завдання психолого- педагогічного супроводу», який проводила Світлана Овсієнко, практичний психолог даного закладу.

На початку семінару Тетяна Толмачова, директор навчально-виховного комплексу «ДНЗ-ЗНЗ «Лілея», проаналізувала роботу практичного психолога закладу, зупинилася на особливостях роботи педколективу та, зокрема, практичного психолога.

Наталя Медвідь, методист науково-методичного центру, зазначила, що психоаналітики виходили з того, що проблеми, які виникають у дітей і дорослих, є результатом неблагополучного вирішення конфліктів, що виникають у дитячому віці. Саме психоаналітики стали надавати ранньому дитинству вирішальне значення. Розвиток дитини Фрейд пов'язував насамперед з витрачанням сексуальної енергії (лібідо) на різних вікових стадіях.

Світлана Овсієнко, практичний психолог НВК «Лілея», зробила повідомлення колегам у формі презентації: «Стадії психосексуального розвитку дитини та завдання психолого- педагогічного супроводу». Психолог ознайомила присутніх із фрагментом заняття з дітьми старшої групи.

Підбиваючи підсумки семінару, психолог звернула увагу присутніх на дуже цікаву методику «Лялька як персона» (Persona Dolls) – це методика, що використовується педагогами, які працюють з малими дітьми у всьому світі. «Лялька як персона» є методикою, що сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема, розвитку емпатії. За допомогою цієї методики педагоги обговорюють з дітьми такі складні питання, як повага до багатоманітності, толерантність, дискримінація та інші.

Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, і, водночас, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux