Освітньо-виховний комплекс СШДС «Лісова казка» - гімназія «Апогей» презентують свій досвід на міжнародному рівні
З кожним роком розвиваються і міцнішають зв’язки шкіл району з міжнародними освітніми організаціями. Підтвердження цьому - праця колективів середньої школи дитячий-садок «Лісова казка», директор Ірина Пліш, кандидат педагогічних наук, і гімназії «Апогей», директор Тамара Шалда, заслужений працівник освіти України, які у вересні 2015 року взяли активну участь у Х (ювілейній) міжнародній науковій конференції в м. Нетанії (Ізраїль) на тему: «Сучасні досягнення в науці і освіті».
Під час конференції розглядалися проблеми педагогіки та освіти, інформаційних технологій, прикладної математики, економіки та управління. Ірина Пліш і Тамара Шалда на засіданні секції «Проблеми освіти» у виступі «Відкриті електронні освітні ресурси: технологічне вирішення» презентували результати своєї багаторічної роботи «Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти ЗНЗ».
Практично доведено, що створення системи відкритої освіти у рамках Єдиного інформаційного простору освітньо-виховного комплексу СШДС «Лісова казка» - гімназія «Апогей» через формування і використання інформаційних ресурсів дозволило: оптимізувати процеси управління закладом; модернізувати та підвищити якість навчально-виховного процесу; мотивувати педагогічний колектив до використання ІТ-засобів та технологій при підготовці та проведенні уроків, плануванні професійної діяльності вчителів; сприяти застосуванню учнями всього комплексу ІКТ, що надає заклад під час уроків та самостійної роботи; підняти загальний рівень ІТ-компетентності учнів, що доведено результатами семестрового, річного оцінювання, а також ІТ-культури всіх учасників навчально-виховного процесу.
Сьогодні інформаційне середовище освітньо-виховного об’єднання розвивається як відкрита динамічна система, що самоорганізується відповідно до логіки і закономірностей розвитку ІКТ і призвана породжувати нові форми та методи діяльності у навчальному закладі, змінювати та збагачувати систему навчання і управління якістю освіти.
Це відповідає викликам часу: у проекті програми стратегії розвитку столичної освіти на наступні три роки «Розумне місто – розумна освіта» передбачається створення нового технологічного середовища, що дозволить оперувати хмарними технологіями для навчання та розвитку дитини, контролю з боку педагогів і батьків.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.