Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Емоційно-вольова саморегуляція особистості (фото)

Опубліковано 21 грудня 2017 року о 16:52
фото

21 грудня 2017 року в середній загальноосвітній школі № 215 відбувся семінар-тренінг для соціальних педагогів закладів освіти Святошинського району на тему: «Емоційно-вольова саморегуляція особистості», який провела Совенко Лариса Петрівна, методист науково-методичного центру РУОМС.

У вступному слові, Совенко Л.П. відзначила, що здатність до саморозвитку, самоконтролю, саморегуляції активно формується у підлітковому віці. Саморегуляція вимагає активної позиції особистості щодо планування способу життя, діяльності тощо. Це вольовий процес, який потребує інтенсивної активності особистості. Під терміном «саморегуляція» розуміється не тільки здатність підлітка до засвоєння досвіду, а й цілеспрямоване прагнення його до саморозвитку, що в значній мірі залежить від рівня пізнавальної діяльності, стану інтелектуальної сфери, саморефлексії та самооцінки. Саморегуляція — це процес цілеспрямованого, усвідомленого формування особистості, що є результатом виховання, при якому функції вихователя бере на себе сам вихованець. Формування процесів саморегуляції у підлітків має свої специфічні особливості, зумовлені своєрідністю розвитку дітей.

Весельська Людмила Броніславівна, директор СЗШ № 215, презентувала заклад та відзначила, що нові політичні та соціально-економічні умови розвитку нашої держави вимагають відповідного вивчення та формування умінь щодо пристосування дітей та учнівської молоді не тільки до реальних ринкових умов, але й до більш високого рівня загальної і естетичної культури, на основі якої розв’язуються актуальні питання співжиття, злагоди, усвідомлення свого місця і значення в цьому світі.

Черниш Олена Степанівна, соціальний педагог СЗШ № 215 розповіла про застосування технологій тренування емоційної сфери в педагогічній практиці та про чинники формування здатності до самоконтролю у дітей та підлітків, як фактор стресостійкості. Також провела з колегами тренінг емоційно-вольового самоконтролю та здатності до саморегуляції поведінки

Підводячи підсумки семінару-тренінгу методист НМЦ Совенко Л.П., підкреслила, що утворення України як незалежної і суверенної держави вимагає від усіх громадян дотримання відповідних вимог і правил поведінки як у своєму повсякденному житті, так і у освітній та професійній діяльності. Проблема морально-духовного і емоційно-естетичного виховання не є новою: вона існує впродовж віків та захоплює людство своїми ідеалами. Але це не зменшує потреби в її постійному вивченні та дослідженні, бо з’являються все нові й більш сучасні питання, що вимагають пошуку і можливих шляхів її розв’язання..

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux