Для соціальних педагогів ЗНЗ та ДНЗ Святошинського району провели семінар щодо впровадження інклюзивної моделі освіти (фото)
2 березня 2017 року в СЗШ№ 281 відбувся семінар для соціальних педагогів навчальних закладів Святошинського району на тему: «Впровадження інклюзивної моделі освіти в навчальних закладах», який провела Лариса Совенко, методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА.
Розпочинаючи засідання семінару, Совенко Л.П. в вступному слові підтвердила слова В. Сухомлинського: «Ми маємо справу з самим складним, безцінним, самим дорогим, що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, воля, громадське та інтелектуальне обличчя, її місце і роль в житті, її щастя…», і підкреслила, що освіта має надаватися в межах можливого, у загальноосвітніх школах, без будь‐якого прояву дискримінації стосовно дітей з особливими потребами.
З вітальним словом перед учасниками семінару виступила Людмила Цимбал, директор СЗШ № 281, яка презентувала заклад, розповіла про досягнення колективу та поділилася з присутніми планами розвитку інклюзивної моделі освіти. Вона також додала, що рішення про створення інклюзивних класів у середній школі було прийняте тому, що ми побачили досить високий результат соціальної інтеграції в шкільне життя та суспільство в цілому в спеціальних класах для дітей зі зниженим зором в молодшій школі.
Соціальний педагог СЗШ №281 Тамара Морозова розповіла про впровадження інклюзивної моделі освіти в загальноосвітній простір та повну інтеграцію, як форму навчання, яка рекомендована тим дітям, які за рівнем психофізіологічного розвитку відповідають віковій нормі і психологічно готові до спільного навчання з однолітками.
Артем Скоріков, асистент вчителя 5-А класу СЗШ №281, поділився з соціальними педагогами індивідуальною програмою розвитку дитини в закладі.
Приємним сюрпризом семінару став виступ творчого колектив учнів 5-Г класу з класним керівником Оленою Ілюк на тему: «Слово про Україну».
Крім того, вчитель історії СЗШ №281 Костирко Світлана разом з екскурсоводами - учнями спеціального 6- Г класу та інклюзивного 5-Г класу провели екскурсію до музею школи «Історія Борщагівок».
Підбиваючи підсумки семінару методист НМЦ відзначила, що інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.