Організація ігрової діяльності для полегшення адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу (фото)
23 жовтня 2014 року відбулося секційне засідання вихователів молодших груп та школи молодого соціального педагога дошкільних навчальних закладів Святошинського району міста Києва. Темою зустрічі була «Організація ігрової діяльності для полегшення адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу».
З приходом у дитячий садок дитина потрапляє в нові соціальні умови. Змінюється звичний спосіб життя, виникають нові стосунки з людьми. Зміна оточення може супроводжуватися підвищенням тривожності, небажанням спілкуватися з оточуючими, зниженням активності. І дуже важливо, щоб у цей період, такий нелегкий для-малюка, були поруч досвідчені та обізнані педагоги, уважні та добрі батьки.
Саме тому у межах даного заходу були розглянуті соціальні та психолого-педагогічні особливості полегшення процесу адаптації дитини до нових умов ДНЗ засобами ігрової діяльності.
Даний захід розпочався з вітального слова керівника ДНЗ № 276 Міжевич Т.А.
Учасники секційного засідання мали можливість переглянути фільм щодо особливостей організації ігрової діяльності для полегшення адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов ДНЗ № 276.
Особливо цікавим фрагментом занять була «Забавлянка»: за участі дітей, під керівництвом вихователя Мозгової О.І., відтворювався сюжет театру «Мультизірок».
Вихователь Македонська О.М. ознайомила з досвідом роботи на тему: «Адаптація дітей до ДНЗ», у межах якого розглянула особливості ігрової діяльності дошкільнят впродовж дня.
Цікаво та змістовно поділилась своїм досвідом роботи соціальний педагог Шульгіна В.В. - провела ігри для педагогів «З м'ячем - відгадай», «Повтори», «Асоціації» і продемонструвала театралізовану гру-казку «Теремок» на фартусі.
Практичний психолог Романюк М.І. розкрила значення психолого- педагогічних особливостей полегшення адаптації дитини до умов ДНЗ засобами ігрової діяльності та надала практичні рекомендації педагогам.
По завершенню заходу присутні мали можливість переглянути відео «Твори добро - добро повернеться».
Отже, ефективно організована ігрова діяльність має різносторонній вплив на дитину, допомагає адаптуватися дитині до умов садочку, стає основою її пізнавальної діяльності, реалізацією прагнення бути незалежною, ініціативною та визнаною іншими.
Джерело: управління освіти