Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В Святошині обговорили шляхи формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи для дітей із особливими освітніми потребами (фото)

Опубліковано 30 жовтня 2014 року о 11:31
фото

28 жовтня в Київській спеціальній школі-інтернаті № 16, в рамках дослідно - експериментальної роботи на тему «Формування інноваційного корекційно - розвивального освітнього простору спеціальної школи», відбулося засідання педагогічної ради, участь в якій взяли завідувач дослідно-експериментальної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій ІППО КУ ім. Бориса Грінченка Базиль Л.О. та співробітник лабораторії олігофренопдагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПУ України Трикоз С.В.

Директор закладу Нікуленкова Н.М. висвітлила перед колективом мету та інноваційні ідеї дослідження, окреслила завдання осучаснення змісту навчально-виховної та позаурочної діяльності.

В ході підготовчого етапу експерименту творча група педагогів-новаторів школи-інтернату проаналізувала дійсний стан наявних програм корекційно-розвивальної діяльності спеціальної школи для дітей із особливими освітніми потребами та відмітила необхідність інновацій у роботі на сучасному етапі.

Було запропоновано розширити напрямки корекційної допомоги розумово-відсталим учням шляхом уведення корекційного курсу «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів за методом М.Монтессорі», що забезпечило б дітям більш ефективне пізнання світу.

Така робота в закладі може бути організована за рахунок використання додаткових годин у початковій ланці освіти.

Також було відмічено, що поширення та поглиблення знань про оточуючий світ є запорукою успішної соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Великий простір для такої роботи є на уроках географії. Тому педагог-предметник закладу продемонструвала, які матеріали допомагають їй активізувати пізнавальну діяльність учнів, поділилася досвідом щодо можливості засвоєння учнями додаткового матеріалу при правильно організованій роботі у позакласний час для всебічного розвитку дітей з розумовими вадами та їх подальшої успішної соціалізації.

Молодий педагог Дзіядевич Л.Г. зазначила особливості програмового матеріалу курсу «Фізика і хімія у побуті», обґрунтувала необхідність поширення та поглиблення знань дітей про довкілля, презентувала власні засоби і методи підвищення навчальної мотивації учнів з особливими освітніми потребами.

Було запропоновано розробити заходи, направлені на поширення та поглиблення знань учнів про оточуючий світ, рекомендовані для роботи вихователів у позакласний час, як то: проведення екскурсій, власноручне виготовлення наочності, проведення безпечних дослідів, підготовка повідомлень з використанням додаткової літератури тощо.

Заступник директора з виховної роботи Машкіна О.В.  в своєму виступі презентувала роботу закладу, спрямовану на пошук нових підходів до організації виховного процесу в спеціальній школі в умовах оновленого змісту виховання.

За результатами аналізу проведеної діагностичної роботи творча група прийняла рішення розпочати роботу над розробкою заходів, спрямованих на реалізацію цільової програми з виховної роботи «Я – громадянин України» для учнів 1-10 класів. 

Науковці ІППО КУ ім. Бориса Грінченка підтримали педагогічні новації колективу школи-інтернату, побажали творчих успіхів та пообіцяли надавати необхідну науково-методичну допомогу в ході дослідно-експериментальної роботи.

 

Джерело: управління освіти 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux