Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Правила безпеки на залізничному транспорті

Опубліковано 05 липня 2018 року о 09:20
фото

З початку поточного року на станціях , розташованих у межах виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, що забезпечує перевезення пасажирів і вантажів по території 4 областей, станом на 12.06.2018,  найбільш травмонебезпечним є Київ і Київська область. Рухомим складом травмовано 29 громадян, з них 17 смертельно, а саме: станції Боярка (1 смертельний  випадок і 1 травмований), Березань (2 смертельних), Ірпінь (2 смертельних і 1 травмованих), Чернігів Північний (1 травмований), Бровари (2 смертельних), Кобижчі (1 смертельний та 1 травмований), Київ-Пасажирський (3 травмованих), Святошин (1 травмований), Борщагівка-Технічна (2 травмованих), Борщагівка (1 травмований), Клавдієво (1 смертельний), Київ-Петрівка (1 смертельний),  Київ-Товарний (2 смертельних), Дарниця (1 смертельний), Київ-Деміївький (1 травмований), Вишневе (1 смертельний),  Бородянка (1 смертельний), Носівка (1 смертельний), Чернігів (1 травмований).

Аналіз випадків травмування сторонніх залізничному транспорту осіб свідчить  про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.1998 № 54, які зареєстровані в Мін’юсті від 22.07.1998 № 473/2913, а саме:

перехід залізничних колій у невстановлених місцях;

ходіння по залізничних коліях;

посадка та висадка на ходу поїзда;

підіймання на дахи поїздів, локомотивів  і вагонів;

знаходження в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту.

Громадяни забувають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки. 

Всі випадки сталися внаслідок порушення самими потерпілими  Правил безпеки на залізничному транспорті, а саме:

п. 2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).

На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики «Перехід через колії».

п. 2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу «та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку.

п. 2.З. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його i, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

Забороняється:

п. 2.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п’яти метрів.

п. 2.6. Переходити i перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

п. 2.7. Переходити колії зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

п. 2.9. На станціях i перегонах пролізати під вагонами i перелізати через автозчепи для переходу через колії.

п. 2.10. Проходити по залізничних мостах i тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

п. 2.11. Пролазити під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді а також виходити на перехід, коли шлагбаум починає закриватися.

п. 2.12. На електрифікованих лініях підійматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

п. 2.14. Підійматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкцій мостів, освітлювальних вишок тощо.

Шановні громадяни, будьте обачливі!

Дотримання зазначених вимог вбереже Вас від фатальних випадків при знаходженні на території станцій та перегонах залізничного сполучення.

Пам’ятайте, що гальмівний шлях поїздів від 600-800 метрів, а номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).

 

Адміністрація виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень Регіональної філії Південно-Західної залізниці


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux