Головна  →  Новини  →  16 березня 2018

Проектні технології для дошкільників з особливими освітніми потребами (фото)

Проектні технології  для дошкільників з особливими освітніми потребами (фото)

У закладі дошкільної освіти № 203 з інклюзивними групами Святошинського району освітня діяльність відбувається за принципами: прийняти дитину такою, яка вона є, і полюбити її; підтримати кожну дитину з її особливостями; пізнати кожного, орієнтуючись на сильні сторони, вікові та індивідуальні особливості дітей.

Такі гуманістичні принципи є фундаментальними для інклюзивної освіти і технології психолого-педагогічного проектування, яку вже багато років впроваджують педагоги ЗДО № 203. Проекти, в яких спільно з дорослими беруть участь діти, у тому числі з особливими освітніми потребами, - сумісна діяльність дітей і педагогів, у них поєднані бажання і прагнення, педагогічна варіативність форм, методів і засобів роботи.

Вихованці інклюзивної групи «Капітошка» реалізували проект «Всі професії важливі». В ігровій формі малюки спробували себе в різних професіях, дізнались про важливість праці кожного для суспільства, про взаємозв’язок фахівців різних професій. Досягненнями стали результати спільної праці: смачні тістечка, вишиті рукавички, пошиті власноруч простирадла для ляльок, картина, намальована на стіні в кабінеті психолога. Діти із захопленням розповідали про професії батьків і разом з дорослими організували фотовиставку «Професії моїх батьків».

Спільна робота над проектом об’єднала всіх учасників освітнього процесу, творча діяльність сприяла збагаченню світогляду дітей, розкриттю здібностей кожного і, можливо, допомогла знайти свій майбутній фах та улюблену справу.

Джерело: РУОМС.

Перейти до спискуВерсiя для друку