Головна  →  Новини  →  7 грудня 2017

Науково-практичний семінар «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді» у спеціалізованій школі № 196 (фото)

Науково-практичний семінар «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді» у спеціалізованій школі № 196 (фото)

5 грудня 2017 року у спеціалізованій школі №196 м. Києва відбувся науково-практичний семінар «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді». Організаторами семінару стали Національна академія педагогічних наук України (Інститут обдарованої дитини, відділ інтелектуального розвитку обдарованої особистості) та спеціалізована школа І - ІІІ ступенів № 196 м. Києва.

Метою семінару був пошук інноваційних методів та технологій психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді та проблеми профілактики деструктивного впливу Інтернету на розвиток обдарованої дитини.

Учасниками семінару були науковці Інституту обдарованої дитини НАПН України, адміністрація та вчителі спеціалізованої школи № 196, практичні психологи, соціальні педагоги загальноосвітніх навчальних закладів Києва, у т. ч. Святошинського р-ну м. Києва, шкіл Київської та Харківської областей.

Учасники заходу прослухали доповіді Мадзігона Василя Миколайовича, академіка, засновника НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, радника директора Інституту обдарованої дитини НАПН України, на тему: «Школа майбутнього: сучасні освітні тенденції», Андросович Ксенії Анатоліївни, завідувача відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидата психологічних наук, на тему: «Модель інтерактивного центру психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованих учнів», Мендель Олени Василівни, директора спеціалізованої школи І - ІІІ ступенів № 196, вчителя української мови та літератури, на тему: «Освітньо-інформаційне середовище як засіб розвитку творчості та обдарованості особистості», Прижегалінської Юлії Віталіївни, психолога спеціалізованої школи № 196, на тему: «Використання психолого-педагогічного інструментарію для вивчення багатогранних проявів обдарованої особистості і забезпечення комфортних умов для актуалізації реальних і прихованих здібностей дітей» та презентаційну панораму «Використання ІКТ у навчально-виховному процесі».

Презентаційну панораму та відкриті уроки підготували вчителі спеціалізованої школи № 196:

  • Шпильова Вікторія Володимирівна, вчитель хімії, на тему: «Розвиток ініціативної діяльності учнів в умовах застосування кейс-уроків»;
  • Момот Оксана Григорівна, вчитель української мови та літератури, на тему: «Перевернене навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності»;
  • Янік Світлана Миколаївна, вчитель англійської мови, на тему: «Технології змішаного навчання на уроках іноземної мови»;
  • Сальницька Наталія Сергіївна, вчитель інформатики, на тему: «Продуктивне навчання як один із видів інноваційної педагогічної діяльності на уроках інформатики»;
  • Приймачук Тетяна Федорівна, вчитель початкових класів, на тему: «Використання ІКТ на уроках у початковій школі».

Після виступів доповідачів та проведення відкритих уроків відбулося обговорення, у якому активну участь узяли всі учасники семінару, зокрема, цікавими думками поділилися із присутніми методисти управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА Тромса Марія Іванівна та Петренко Петро Григорович.

Присутні дійшли висновку, що семінари саме такого формату є корисними та дієвими на шляху до побудови нової української школи.

 

Джерело: СШ № 196.

Перейти до спискуВерсiя для друку