В Святошинській адміністрації пройшло щотижневе засідання оперативного штабу (фото)
01 листопада 2017 року в Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 року, яке провів в.о. голови Святошинської РДА Сергій Пилипчук.
На засіданні штабу були присутні представники житлових будинків за адресами: вул. Львівська, 1, 12, 59-А та просп. Перемоги, 89-А, 116/1, які звернулися зі скаргами щодо відсутності гарячого водопостачання та централізованого опалення, незадовільних параметрів подачі тепла, а також порушили питання щодо відновлення благоустрою після розриттів та асфальтування прибудинкових територій. Під час розгляду даних звернень були надані доручення відповідним організаціям щодо проведення комісійних обстежень та усунення недоліків у найкоротші терміни.
Далі присутні перейшли до розгляду порядку денного засідання оперативного штабу, який розпочали з розгляду стану виконання протокольних доручень, наданих на минулому тижні.
Також належним чином були розглянуті нагальні питання опалювального сезону, зокрема питання щодо усунення пошкоджень на зовнішніх теплових мережах, подачі теплоносія до закладів культури та об’єктів житлового фонду та виконання робіт із усунення заповітрення стояків.
Детальна увага була приділена питанням щодо стану функціонування ліфтового господарства та виконання робіт з прибирання закріплених територій.
Також ретельно були опрацьовані питання щодо стану закриття контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою та проведення робіт з відновлення благоустрою після розриттів.
Далі присутні розглянули звіт щодо складання протоколів про адміністративне правопорушення за несвоєчасне закриття контрольних карток з порушення благоустрою, несвоєчасне прибирання балансоутримувачем закріплених територій та несвоєчасний покіс трави і знесення сухостійних, аварійних дерев.
Крім того, були опрацьовані питання контролю за виконанням звернень громадян, що надходять до КБУ «Контактний центр міста Києва» (15-51) та проаналізована якість їх виконання.