КМДА Київська міська державна адміністрація


21 квітня 2017

Семінар для соціальних педагогів ЗНЗ та ДНЗ Святошинського району (фото)

Семінар для соціальних педагогів ЗНЗ та ДНЗ Святошинського району (фото)

20 квітня 2017 року в ЗНЗ № 96 імені О. К. Антонова відбувся семінар для соціальних педагогів навчальних закладів Святошинського району на тему: «Батьки і діти. Партнерське спілкування», який провела Совенко Лариса Петрівна, методист науково-методичного центру Управління освіти.

Розпочинаючи семінар, Совенко Л.П. в вступному слові підкреслила, що народження дитини не означає автоматично, що ми піднімаємось на п’єдестал Батько і Мати, стаємо непорушними і невразливими авторитетами. Слава Богу, ми не ідеальні, інакше наші діти не навчились пробачати і співчувати. Якщо батьки розуміють це, приймають себе, такими, які вони є, відступає гнітюче почуття провини, у них з’являється можливість для змін, руху вперед.

Жук Лариса Вікторівна, директор презентувала спеціалізовану школу № 96 ім. О.К. Антонова, розповіла про історію, місію та мету школи, про пріоритети розвитку, про матеріально-технічне забезпечення навчального закладу.

Рябошапко Інна Анатоліївна, начальник відділу планування і роботи з сім’ями Київського міського центру сім’ї «Родинний дім» провела тренінг «Особливості спілкування батьків та дітей».

Перед учасниками семінару виступила Даніленко Ірина Станіславівна, соціальний педагог ЗНЗ № 96, яка презентувала тему: «Батьки і діти. Партнерське спілкування».

Підводячи підсумки семінару методист Совенко Л.П. відзначила, що переоцінити роль спілкування в житті людини неможливо. Відсутність належного спілкування вносить неабиякий дисбаланс у стосунки батьків та дітей. У той час, коли батьки майже весь день на роботі, а діти – в школі, дитячому садку їхнє спілкування є неможливим. Його, як правило, з часом заміняють засоби масової інформації, телевізор, комп'ютер, друзі. У даному середовищі цілком відсутня гармонія взаємостосунків батьків та дитини, більше того – вона знищується. Основні проблеми батьківських взаємин виникають на тлі гіперопіки або ж неуважного ставлення до дитини, коли дорослий не може вчасно відпустити дитину до самостійних дій, або байдужості, яка спричиняє емоційний дискомфорт у дитини, що відображається на загальному розвитку останньої.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.