Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Засідання педагогічної ради в СЗШ № 215 (фото)

Опубліковано 07 листопада 2016 року о 10:40
фото

3 листопада 2016 року в СЗШ № 215 пройшло засідання педагогічної ради на тему: «Особистісно орієнтоване навчання. Мета, умови впровадження, проміжні результати». Підбивалися підсумки І (підготовчого) етапу впровадження нової науково-методичної проблеми, над якою працює школа з 2016 року.

Особистісно орієноване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність: об’єктивний досвід кожного спочатку розкивається, а потім узгоджується зі змістом освіти.

 Умовою і результатом особистісно орієнтованого навчання є формування в учнів бажання і здатність самостійно вчитися, шукати в різних джерелах інформацію і застосовувати нові знання, виробляти вміння діяти, прагнути творчості та саморозвитку.

Метою особистісного орієнтованого навчання є процес психолого-педагогічної допомоги дитині в ставленні її суб’єктивності, культурної ідентифікації, соціалізації, життєвому самовизначенні. Особистіно орієнтований підхід поєднує виховання та освіту в єдиний процес допомоги, підтримки, соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини, підготовка її до життєтворчості.

Як головні, можна виділити такі завдання:

розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожного учня;

максимально виявити, ініціювати, використати індивідуальний досвід учня;

допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, а не формувати попередньо задані здібності;

сформувати в особистості культуру життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати своє повсякденне життя, правильно визначити лінії життя.

Формування культури життєдіяльності особистості є найвищою метою особистісно орієнтовного навчання та технологій.

Отже, особистісно орієнтоване навчання полягає втому, що підтримувати та розвивати природні якості учня, його здоров’я індивідуальні здібності, допомагати в становленні його суб’єктивності, соціальності, творчої самореалізації особистості.

На засіданні педагогічної ради вчителі ділилися з колегами досвідом використання нових технологій.

Вчитель хімії Лілія Козлова поділилася досвідом роботи над навчальними проектами. Робота над навчальним проектом – практика особистісно орієнтованого навчання в процесі конкретної праці учня, на основі його вільного вибору з урахуванням його інтересів.

Вчитель початкових класів Ольга Лавренюк розповіла про роботу з науково-педагогічним проектом «Інтелект України», який цього року започаткували в школі.

Вчитель української мови та літератури Лариса Спополянська розповіла про роботу над навчальним проектом «Барвистий світ творчості»

Педагоги школи під супроводом практичного психолога Лариси

Кривобородько склали психологічний портрет сучасного учня. Основні якості, якими має володіти сучасний учень як особистість, на думку вчителів, це цілеспрямованість, організованість, вихованість, людяність, інтерес до пізнання, комунікативність.

Також розглядалося питання адаптації учнів 1-х та 5-х класів до нових умов навчання. Психолог Кривобородько Л.М. розповіла про результати досліджень, які вона проводила з учнями. Класні керівники 5-х класів Віра Орлянська та Наталія Марченко поділилися враженнями, як проходила адаптація п’ятикласників протягом  двох перших місяців навчання.

 

Джерело: СЗШ №215


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux