Робота над проектами на уроках природознавства в СЗШ № 215 (фото)
Відповідно до Державного стандарту та програми з природознавства в початковій школі навчально-пізнавальний процес рекомендується базувати на компетентнісно орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх технологій.
Учням 2-Б класу СЗШ № 215 подобаються уроки природознавства, на яких вони під керівництвом вчителя Н.М. Носової спостерігають за об’єктами та явищами живої і неживої природи, вчаться розкривати причинно-наслідкові зв’язки у природі, набувають дослідницьких умінь через розв’язання завдань практичного спрямування.
Успішно учні опанували й проектні завдання. Діти підготували цікаві проекти на теми «Не зривай первоцвітів», «Наші друзі – птахи», «Лісова аптека». До теми «Коли ліс дякує, а коли ображається?» учні разом з батьками виготовили екологічні листівки «Ми – друзі природи», «Книга скарг природи».
Проектний метод навчання не тільки розвиває навички самостійної роботи з інформацією, а й стимулює інтерес учнів до нових знань, сприяє розвитку творчості дітей, їх загальних компетентностей.
Джерело: СЗШ №215