Головна  →  Новини  →  12 травня 2016

Інноваційні підходи до вивчення хімії і біології в СЗШ № 215 (фото)

Інноваційні підходи до вивчення хімії і біології в СЗШ № 215 (фото)

Один з найбільш неоднозначних предметів шкільної програми – хімія. Як її зрозуміти? Що зробити для того, щоб вона стала цікавою і легко вивчалася? Як прищепити інтерес до занять біологією? Ці та інші питання постійно на порядку денному методичного об’єднання вчителів хімії, біології, географії, економіки, екології, природознавства середньої загальноосвітньої школи № 215.

Калейдоскоп інноваційних підходів до вивчення хімії і біології продемонстрували вчителі Козлова Л.В., Бобир В.Г., Сафоннікова В.А.

Для майбутніх знавців хімії, учнів 4-х класів, семикласники під керівництвом Козлової Л.В. провели захід «Цікава таблиця Д.І. Менделєєва. Під час заходу відбулася зустріч із королевою всіх природничих наук — хімією, наукою про речовини та їх перетворення. Учні дізнались багато цікавого про хімічні елементи та оточуючий світ, познайомилися із символами хімічних елементів, їх вмістом в організмі людини, походженням назв. Також під час заходу було проведено цікаві досліди і неймовірні хімічні перетворення!

З метою зацікавлення учнів 5-х класів у вивченні хімії, розширення їх пізнавальних інтересів учнями 11-10 класів під керівництвом Бобир В.Г. і Козлової Л.В. було інсценізовано «Хімічну казку». За допомогою казкових персонажів і подій, що супроводжували їх у казках, учні отримали уявлення про різноманітні хімічні речовини та їх сполуки.

Для семикласників, які перший рік вивчають хімію, засвоєння теорії має поєднуватися з експериментом. Адже саме експеримент задовольняє природну допитливість і дослідницький інтерес учнів. Саме тому для учнів  7-х класів були проведені «Досліди без вибухів». Під час заходу учні розкривали таємниці розмаїтого і загадкового навколишнього світу за допомогою знань з хімії.

Урок біології для учнів 7-х класів під керівництвом Сафоннікової В.А. був проведений як нова сучасна форма організації навчальної діяльності - «Біологічний квест». «Квест» - активна інтелектуально-логічна гра, метою якого є активізація розумової діяльності учнів шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості учнів, здатності до подолання спеціально створених перешкод.

Вже декілька років поспіль в школі5 функціонують класи хіміко-біологічного профілю. Їх випускники успішно навчаються у вищих навчальних закладах медичної спеціалізації. А старт їм дав натхненний пошук творчих вчителів хімії, біології, географії, економіки, екології, природознавства середньої загальноосвітньої школи № 215!

 

Джерело: СЗШ № 215

Перейти до спискуВерсiя для друку