Головна  →  Новини  →  20 квітня 2016

Всебічний розвиток дитини – пріоритетний напрям роботи групи продовженого дня в СЗШ № 215 (фото)

Всебічний розвиток дитини – пріоритетний напрям роботи групи продовженого дня в СЗШ № 215 (фото)

Нові завдання шкільної освіти в Україні, що спрямовані на гуманізацію та демократизацію всього навчального процесу в школі, визначають нові пріоритети навчання і виховання, потребують формування ініціативної особистості, здатної до раціональної творчої праці.

Пошук форм, видів, методів, засобів активізації самостійної роботи в групі продовженого дня нині є основним методичним завданням вихователів групи продовженого дня середньої загальноосвітньої школи № 215. Для того, щоб діти з радістю відвідували групу, вихователі Марченко Вікторія і Мельник Наталія постійно створюють умови для активації пізнавальної діяльності школярів, адже маючи сформовані пізнавальні інтереси, дитина успішно навчатиметься, в неї з’явиться зацікавленість до навчальної діяльності. Окрім самопідготовки спланована робота гуртків, секцій, проводяться конкурси, змагання, бібліотечні години тощо.

Для першокласників у школі створені особливі умови перебування в групі продовженого дня: це дві кімнати (навчальна та ігрова), м’який куточок, апаратура для перегляду мультфільмів. Оскільки для найменших учнів школи ігрова діяльність ще залишається основною, в групі продовженого дня 1-х класів основними видами занять є: настільні ігри, виготовлення аплікацій, сюжетно-рольові ігри, театралізовану діяльність, заняття за інтересами, хвилинки розгадування загадок, графічні диктанти, рухливі ігри на свіжому повітрі.

Система роботи групи продовженого дня в СЗШ № 215 дозволяє побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб дитина довготривалий час перебувала під цілісним виховним впливом. Діяльність вихователів групи продовженого дня формує у дітей почуття впевненості у тому, що педагог зацікавлений в їх успіхах, бачить найменші зусилля, радіє разом з ними, вірить їм, розуміє їх, уміє поставити себе на місце кожного учня, побачити світ його очима, зрозуміти чим він живе, до чого прагне. Марченко Вікторія і Мельник Наталія перетворюють потенційну можливість кожної дитини на реальні сили, готують дитину до життя в суспільстві, формують її здатність до пізнання світу й самої себе.

 

Джерело: СЗШ №215

Перейти до спискуВерсiя для друку