Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Апарат  →  Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Адреса для листування та прийому документів з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб

Місцезнаходження відділу (адреса)

 

пр-т Перемоги, 97  (І поверх, приміщення Відділу (Центру) надання адміністративних послуг

 

 

 

03115, м. Київ, вул. Львівська,  8/6

(1-й поверх)

Телефон

тел./факс:

Електронна адреса

reestraziyasrda@ukr.net;

passport1@kievcity.gov.ua

Начальник відділу

 

ГАВА Наталія Олександрівна

тел. (044) 290 07 13

Графік особистого прийому:

середа та п’ятниця  з 0900 до 1230

Заступник начальника відділу

СИДОРЕНКО Микола Миколайович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Основними завданнями відділу є:

  • Ø забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території Святошинського району м. Києва;
  • Ø забезпечення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території Святошинського району м. Києва;
  • Ø здійснення передачі до відповідних органів відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру;
  • Ø ведення відповідного реєстраційного обліку на території Святошинського району м. Києва.

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!

Шановні громадяни, якщо у вашому володінні, розпорядженні та користуванні знаходяться будинкові книги приватних домогосподарств та багатоквартирних будинків (в яких міститься інформація щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб) відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Святошинської районної в місті Києві держаної адміністрації Святошинського району м. Києва просить Вас провести передачу зазначених книг з метою подальшого зберігання та у разі необхідності використання у роботі.  

Пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» визначено, що до 4 квітня 2016 року житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх, відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Сподіваємось на Ваше розуміння та дякуємо за співпрацю.

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ!

 

З грудня 2016 року довідка за Формою №3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесені зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів). Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.

Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання особи (далі – довідка) громадянам необхідно звертатись до Центру надання адміністративних послуг районної в                   м. Києві державної адміністрації за місцем реєстрації.

Максимальний строк надання довідки: на сьогодні не перевищує 5 календарних днів з дня подання заявником необхідних документів.

Способи отримання довідки: за запитом самої особи або її законного представника, а також іншої особи за умови надання особою, щодо якої запитується інформація, згоди на надання інформації про неї.

Підстави для відмови: для іншої особи - ненадання особою, щодо якої запитується інформація, згоди на надання інформації про неї.

                       

Версiя для друку