Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Апарат  →  Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Адреса

03115, м. Київ, пр-т Перемоги, буд. 97

(1-й поверх)

Телефон

тел./факс: (044) 424-12-08

Електронна адреса

reestraziyasrda@ukr.net;

passport1@kievcity.gov.ua

Начальник відділу

 

ГАВА Наталія Олександрівна

тел. (063) 438-54-24

Графік особистого прийому:

середа та п’ятниця  з 1000 до 1230

Заступник начальника відділу

СИДОРЕНКО Микола Миколайович

 

 

 

 

 

 

 

Розклад роботи відділу:

 пн. – чт. з 0900 до 1800, пт. з 0900 до 1645

Обідня перерва: з 1300 до 1345

 Основними завданнями відділу є:

  • Ø забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території Святошинського району м. Києва;
  • Ø забезпечення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території Святошинського району м. Києва;
  • Ø здійснення передачі до відповідних органів відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру;
  • Ø ведення відповідного реєстраційного обліку на території Святошинського району м. Києва.

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!

З грудня 2016 року довідка за Формою №3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесено зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів).

Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.

Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання особи (далі – довідка) громадянам необхідно звертатись до Центру надання адміністративних послуг районної в             м. Києві державної адміністрації за місцем реєстрації.

Строк надання довідки: 30 календарних днів з дня подання заявником необхідних документів. Запити нотаріусів розглядаються у строк визначений нотаріусом та не може перевищувати одного місяця.

 

Терміни розгляду заяв, запитів та звернень фізичних та юридичних осіб можуть бути продовжені у відповідності до Законів України «Про звернення громадян»,  «Про доступ до публічної інформації» та «Про нотаріат» тощо, оскільки, наразі відбувається процес передачі картотек реєстраційного обліку фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій до районних в місті Києві державних адміністрацій з одночасним формуванням та впровадженням інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва».           

                       

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Версiя для друку