Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Апарат  →  Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців

Адреса: просп. Перемоги, 97, м. Київ,03115

 

Посада, ПІБ

Телефон

Начальник відділу-державний реєстратор

Більська Ольга  Федорівна

424-12-08

Заступник начальника відділу

Хомич Оксана Василівна

424-12-08 

 Електронна адреса

urfizsrda@kievcity.gov.ua

Державні реєстратори

 

Бойко Ірина Василівна

 424-12-08

Зеленкова Оксана Володимирівна

  424-12-08

Костюченко Тетяна Володимирівна

424-12-08

Кривозова Тетяна Володимирівна

424-12-08 

Малиновська Інна Василівна

424-12-08 

Храпко Ганна Сергіївна

424-12-08 

Прийом суб’єктів звернень державними реєстраторами проводиться у Центрі надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 97

Час прийому суб’єктів звернень:

Понеділок – з 9.00 до 18.00;

Вівторок – з 9.00 до 18.00;

Середа – з 9.00 до 18.00;

Четвер – з 9.00 до 18.00.

 

Без перерви на обід, вихідний день – неділя.

Плата у сфері державної реєстрації визначена статтею 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та  громадських формувань».

Реквізити рахунків для обліку доходів місцевого бюджету, які діють з 02.07.2018 року

Отримувач

Код отримувача

(ЄДРПОУ)

Банк отримувача

Код банку

(МФО)

Номер рахунку

Код класифікації доходів бюджету

Найменування коду класифікації доходів бюджету

Наявність відомчої ознаки

УК у Святош.р-ні/

Святош.р-н/

22010300

37962074

Казначейство України (ЕАП)

899998

3141850

1026009

22010300

Адміністративний збір за проведення державної   реєстрації юридичних осіб,  фізичних   осіб – підприємців та за виправлення помилки

 

УК у Святош.р-ні/

Святош.р-н/

22012900

37962074

Казначейство України (ЕАП)

899998

3141354

0026009

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері   державної реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців

 

УК у Святош.р-ні/

Святош.р-н/

22012700

37962074

Казначейство України (ЕАП)

899998

343133

00041677

22012700

Плата за надання відомостей з Єдиного державного   реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та копій документів з реєстраційної справи

"41" Міністерство юстиції України

Для визначення розміру Адміністративного збору (АЗ), у разі державної реєстрації змін до відомостей Єдиного державного реєстру (ЄДР), пов’язаних із зміною складу учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю або зміною розмірів їхніх часток, слід застосовувати формулу: =528,60+(0,01*1762*х), де:528,60- розмір АЗ згідно зі ст. 36 ЗУ “Про державну реєстрацію”;0,01- ставка, на яку збільшується розмір АЗ (згідно абз.8 ч.1 ст.36, ст. 25 ЗУ “Про державну реєстрацію”);1762- розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01 січня 2018 року;х – кількість виписок, які слід видати: заявнику, ТОВ/ТДВ, особам, які були зазначені в ЄДР, як учасники товариства до проведення реєстраційної дії, особам, які зазначені в ЄДР, як учасники після проведення реєстраційної дії.

УВАГА! Якщо складати заокруглені значення, то вийде інша сума АЗ, тому складати слід неокруглені суми.

Заяви на державну реєстрацію

 Форми заяв про державну реєстрацію, що подаються заявником для проведення державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5, "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16).

 

До уваги суб'єктів господарювання

 

Версiя для друку